Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Organizator de targuri si expozitii Expo 24
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Training de marketing si comunicare
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV
Training de marketing si comunicare
Promo Links
Organizatori de targuri si expozitii
Standuri Expozitionale
Training de marketing prin targuri si expozitii
Nicolae Naumof - Ionescu, Specialist in Tradeshow Marketing
Marketing - Cursuri si training de marketing si comunicare
Comert Electronic
Inchiriere Personal
Centrale Termice / Centrala Termica
Laborator Foto, print digital
Ganduri PICANTe
Training de Branding si Comunicare de Marketing
Training de Vanzari Sales PLUS
Training de Organizatori de evenimente de afaceri
Curs de SEO, Usability si e-marketing
Hartie de copiator
Traininguri si consultanta de marketing si comunicare
Marketing Intro Training de bazele Marketingului

Resurse pentru Participari Eficiente la Targuri si Expozitii

Paradoxul Marimii in Targuri si Expozitii
Autor: Nicolae Naumof - Ionescu, specialist in tradeshow marketing

Thik small nu inseamna sa avem ambitii mici sau sa ne multumim cu putin. Inseamna sa avem un focus foarte restrans. Cele mai multe targuri si expozitii se extind si vor sa fie cat mai mari. Sa luam spre exemplu Targul National de Turism care a ocupat intregul pavilion central al Romexpo. Anul trecut au fost aproape 300 de expozanti. Targurile de constructii din Bucuresti se apropie de 1000 de expozanti.

In exemplele de mai sus avem un caz clar de "Think BIG". Intrebarea pe care o lansez se refera la impactul participarii fiecarui expozant asupra publicului vizitator, la eficienta participarii. Timpul alocat de un vizitator pentru vizitarea unui targ creste in aceeasi proportie cu numarul de vizitatori?

Este cert ca odata cu inmultirea expozantilor eficienta mesajului acestora se diminueaza. Un vizitator aloca un anumit buget de timp pentru vizitare. Astfel daca numarul de expozanti creste, timpul mediu de contact intre vizitator si expozant scade. In plus daca numarul de expozanti este mare, inseamna ca si numarul de mesaje catre mintea consumatorului (vizitatorului) creste.

Picant - Exentialul - Traininguri de marketing si comunicare

Spre deosebire de alte canale de comunicare, la targuri si expozitii publicul este deschis la receptionarea de mesaje promotionale. Totusi capacitatea de absorbtie a creierului uman este limitata intr-un interval de timp dat. In plus odata cu cresterea numarului de mesaje apare refuzul de a primi mesajele promotionale. Deci, cu cat avem mai multe mesaje venite catre mintea vizitatorului cu atat asistam la o scadere a eficientei acestora.

Este foarte adevarat ca un targ mare atrage atentia mai mult decat unul mic. Totusi este necesar sa se considere faptul ca nu intotdeauna se atrage atentia publicului dorit de organizator si de expozanti. Este adevarat ca se atrage atentia asupra categoriei de produse / servicii sau domeniului de activitate, dar acest fapt este benefic doar liderului de piata sau a primelor companii din domeniu. La targuri si expozitii nu participa doar liderii de piata sau doar cele mai mari companii dintr-un domeniu de activitate.

Think SMALL si vom avea mai multe manifestari expozitionale foarte specializate care vor atrage un public foarte apropiat de publicul tinta al expozantilor. Odata cu abordarea Think SMALL cel mai probabil vom asista la cresterea eficientei participarii la aceste targuri si expozitii.

Thik SMALL.....

Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Actualitatea in Targuri si ExpozitiiObiecte Promotionale si Tiparituri
Curs de Tradeshow MarketingInchiriere de Personal
Traininguri de marketing si comunicareCazare pentru Targuri si Expozitii
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.