Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Organizator de targuri si expozitii Expo 24
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Training de marketing si comunicare
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV
Training de marketing si comunicare
Promo Links
Organizatori de targuri si expozitii
Standuri Expozitionale
Training de marketing prin targuri si expozitii
Nicolae Naumof - Ionescu, Specialist in Tradeshow Marketing
Marketing - Cursuri si training de marketing si comunicare
Comert Electronic
Inchiriere Personal
Centrale Termice / Centrala Termica
Laborator Foto, print digital
Ganduri PICANTe
Training de Branding si Comunicare de Marketing
Training de Vanzari Sales PLUS
Training de Organizatori de evenimente de afaceri
Curs de SEO, Usability si e-marketing
Hartie de copiator
Traininguri si consultanta de marketing si comunicare
Marketing Intro Training de bazele Marketingului

Resurse pentru Participari Eficiente la Targuri si Expozitii

Sase greseli de tradeshow marketng si cum pot fii ele evitate
Autor: Raluca Barbu, specialist in marketing - Colaborator al Targurisiexpozitii.ro

Daca compania dvs. foloseste participarea la târguri si expozitii pentru a se promova, luati în considerarea strategiile expuse mai jos pentru a obtine rezultate mai bune cu costuri mai mici.

Greseala 1: A nu avea un scop si un plan clar formulate pentru fiecare expozitie
O astfel de abordare este evident gresita si cu toate astea, multe companii se afla într-un impas din punctul de vedere al participarii la expozitii. Acestea paticipa la o anumita expozitie în mod traditional si continua sa participe chiar daca expozitia si-a schimbat obiectivele, si-a redefinit publicul tinta sau se lupta cu un competitor nou pe piata.

Daca oamenii din compania dvs. spun: "Nu putem sa nu participam la aceasta expozitie. Ce va zice lumea?" sau "Ce mesaj transmitem pietei prin absenta la aceasta expozitie?" este clar ca nu bugetul lor este pus la bataie.

Picant - Exentialul - Traininguri de marketing si comunicare

Sa presupunem ca o companie care participa la o expozitie de multi ani este pusa la un moment dat în situatia de a lansa un produs nou pe piata. Produsul este destinat unei piete noi, dar aceasta nu se potriveste cu cea a expozitiei în cauza. Compania este pusa în fata unei decizii, iar alternativele sunt urmatoarele: fie sa participe la o noua expozitie care sa se potriveasca cu piata pe care aceasta doreste sa se lanseze, fie sa se conformeze cu o primire lipsita de entuaziasm a noului produs pe piata. Varianta corecta dintre cele doua este de cele mai multe ori evidenta, dar multe companii aleg sa nu "rupa traditia" si sa nu renunte la terenul cunoscut al unei expozitii în favoarea alteia.

Un pont de tardeshow marketing: evaluati în mod continuu expozitiile la care participa compania dvs. pentru a va asigura ca acestea sunt în continuare pozitionate pe publicul dvs. tinta si ca va fac legatura cu piata si competitia.

Greseala 2: Investirea într-un stand nou (si scump) fara a cunoaste profitul pe unitate învestita în participarea la expozitie
Profitul pe unitate investita este un instrument pe care cei mai buni marketeri din lume îl folosesc zilnic. Calculul acestui indicator presupune stabilirea bugetului în functie de rezultatele asteptate în urma participarii la expozitie.

Profitul pe unitate investita ajuta si la stabilirea unui sistem de comparare între diferite strategii de participare la expozitii, diferite expozitii, participari succesive la o expozitie.

Pont de tradeshow marketing: oricare ar fii obiectivul dvs. pentru participarea la o expozitie - masurati, masurati, masurati.

Greseala 3: Ignorarea pozitionarii în raport cu concurenta
Expozitiile sunt grozave. Reprezentatii potentialilor clienti pot vizita expozitii, pot vedea ce fac furnizorii în industriile lor, pot vedea produse care ofera avantaje competitive pe care le pot include în planul lor de achizitii. Aceasta este vestea cea buna.

Vestea proasta este ca, în cadrul expozitiilor, reprezentantii pot face o comparatie directa între produsele companiei dvs. si cele ale competitiei. Comparatia între compania dvs. si competitie nu se va rezuma la produse însa. Imaginea, comportamentul, modul de prezentare si oferta vor fii, de asemenea, puse în balanta.

De cele mai multe ori clientii nu cauta asemanari ci deosebiri între concurenti. Daca aveti acelasi stand profesional, personal de stand la fel de bine pregatit, brosuri printate pe acelasi tip de hârtie si oferiti vizitatorilor aceleasi cadouri. Atunci care este avantajul competitiv al companiei dvs.?

În primul rând trebuie sa va diferentiati de competitie si sa aveti un mesaj clar si în al doilea rând trebuie sa faceti în asa fel încât sa iesiti în evidenta în cadrul expozitiei.

Un avantaj major este oferit de Internet. Majoritatea competitorilor dvs. vor avea evenimentele la care urmeaza sa participe postate pe site. Utilizând datele din aceste site-uri si pe cele din listele de participare din anii precedenti puteti afla cine va fii prezent la expozitie.

Pont de tradeshow markeitng: Diferentiati-va de competitori si rezultatele companiei dvs. se vor îmbunatati. Continuare.....

Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Actualitatea in Targuri si ExpozitiiObiecte Promotionale si Tiparituri
Curs de Tradeshow MarketingInchiriere de Personal
Traininguri de marketing si comunicareCazare pentru Targuri si Expozitii
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.