Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV

Resurse pentru Participari Eficiente la Targuri si Expozitii

Tehnologia de Comunicare in Targuri si Expozitii
Autor: Nicolae Naumof

"S-a schimbat ceva in ultimii 20 de ani" - Bill Gates

In urma cu 20 de ani citeam ziarul "Scanteia", copiii erau soimi ai patriei sau pionieri, iar o banda de magnetofon si un magnetofon sovietic (cel care putea sa cada de pe sifonier si sa continue sa functioneze) faceau deliciul unei petreceri. In urma cu 20 de ani se astepta 4 ani pentru o linie de telefon fix, computerul era un fel de nava cosmica, iar faxul reprezenta supremul comunicarii la distanta.

Din fericire s-a mai schimbat ceva in ultimii 20 de ani, iar acum daca doresti un telefon il ai in 20 de minute (mobil), Internetul a revolutionat societatea, in loc de scrisori si biletele de dragoste trimitem sms-uri sau e-mailuri, in loc de o felicitare trimitem un mms sau facem un link catre albumul foto on-line, iar in loc de a sta la o vorba in parc ne impartasim impresiile prin messenger sau pe bloguri.

Targurile si expozitiile trebuie sa urmeze tendintele oamenilor si sa treaca la tehnologia comunicarii din zilele noastre.

Toate activitatile dintr-o participare la targuri si expozitii care tin de comunicare trebuie sa se adapteze noilor tendinte.

Ce ar fi daca in loc de un pliant sa primim de la expozanti un document prin bluetooth pe care sa il descarcam pe computerul de la birou? Sau in loc de interminabile faxuri sa primim e-mailuri inteligente?

Lumea se schimba fie ca ne place sau nu.

Picant - Exentialul - Traininguri de marketing si comunicare

Mai nou a venit curentul comunicarii prin sms. Ar fi interesant ca la finalul zilei de expozitie sa primim un sms de multumire ca am vizitat un stand al unei companii.

Nici comunicarea on-line nu e mai prejos. Serviciile de newsletter pot fi folosite in promovarea pre-eveniment si in follow-up. La fel activitatile de PR au trecut partial on-line - a se vedea explozia servciilor de comunicate de presa on-line.

Impresiile referitoare la un targ sau referitoare la participarea unei companii sau comentarii despre un seminar pot fi impartasite pe blogurile personanelor importante din compania expozant.

Comunicarea prin canalele moderne de comunicare are si marele avantaj al eficacitatii ridicate. Desi comunicarea prin newsletter sau e-mail este criticata de unii specialisti, in ansamblul sau mediul on-line este unul cu impact si eficienta ridicate. In ceea ce priveste comunicarea prin telefonul mobil, desi este inca intr-o etapa incipienta, putem considera ca este canalul cu cea mai profunda penetrare la nivel personal.

Combinatia dintre comuniarea prin eveniment, comunicarea on-line si cea prin telefonul mobil devine, in majoritatea situatiilor, cea mai eficienta metoda de comunicare.

Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Actualitatea in Targuri si ExpozitiiObiecte Promotionale si Tiparituri
Curs de Tradeshow MarketingInchiriere de Personal
Traininguri de marketing si comunicareCazare pentru Targuri si Expozitii
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.