Standuri expozitionale

Targuri si Expozitii .ro - Standuri Expozitionale pentru Targuri si expozitii

Standuri expozitionale pentru targuri si expozitii

Prin divizia Easy EXPO, Randder iti ofera gama completa de sisteme portabile pentru expunere si prezentare. Extrem de practice si usor de instalat, structurile Easy EXPO pot fi folosite pentru sustinerea imaginii in cadrul expozitiilor, seminariilor, pentru programe de sampling sau pur si simplu pentru decorarea showroom-urilor. Vezi oferta completa

Incepand din 1996 pana astazi, Santos Exposisteme a actionat ca un Lider de piata si a pus constant în practica ideea de „Inovatie in Prezentare” in sistemele grafice mobile. Compania a mizat de la început pe produsele inovatoare cu care sa se diferentieze de masa concurentei prin calitate, rezistenta in exploatare si facilitati unice. Dezvoltand constant produse proprii si in colaborare cu partenerii europeni. Vezi oferta completa

Firma Graphart & Print este unic importator al sistemelor de expunere marca Penguin produse de compania Best Systems Austria. Un set de tije din fibra de carbon, o talpa pliabila si un print este tot ce aveti nevoie pentru a crea o imagine perfecta. Totul este inclus intr-o geanta de umar, din material textil, greutatea totala fiind sub 5 kg. Vezi oferta completa

LARIS PRODUCTIONS

Vezi oferta completa

Lider mondial in productia display-urilor portabile si a sistemelor expozitionale, cu o experienta de peste 28 ani in acest domeniu, Abex Displays este acum prezent in Romania prin partenerul sau exclusiv Super Print.Vezi oferta Completa

Total Media este partenerul pentru Romania al celor mai prestigiosi producatori europeni din domeniul sistemelor profesionale de prezentare si afisare: Mark Bric (Suedia) si Expodisplay (Elvetia). Toate produsele sunt de inalta clasa, cu impact publicitar puternic, cu caracteristici care le fac unice. Vezi oferta completa

Tipuri de Standuri Expozitionale la Targuri si expozitii

Ca orice produse si standurile expozitionale se impart in mai multe categorii quasi-omogene. Exista trei criterii de clasificare a standurilor expozitionale care sunt utilizate in mod frecvent. Acestea sunt:
1. Pozitionarea geografica in locatia de desfasurare a evenimentului.
2. Suprafata.
3. Structura standurilor.

In functie de pozitionarea geografica in spatiul de desfasurare a evenimentului standurile expozitionale se impart in:
a. Standuri de rand (cu o singura iesire la culoar)
b. Standuri de colt (cu doua iesiri la culoar)
c. Standuri cap de rand (cu trei iesiri la culoar)
d. Standuri insula (cu patru iesiri la culoar)

Clasificarea standurilor expozitionale in functie de acest criteriu are rolul de a evidentia diferentele privind accesul la publicul vizitator. Cea mai folosita cale de a obtine accesul la publicul vizitator pentru a interactiona cu acesta este utilizarea standului expozitional.

Deschiderea la culoar pe care o are un stand expozitional reprezinta frontiera de contact intre expozant si publicul vizitator. Numarul de iesiri la culoar si lungimea totala a acestora influenteaza intr-o relatie directa si de acelasi sens probabilitatea de intrare in contact cu vizitatorii.

Alegerea tipului de stand pe care il veti folosi este determinata de obiectivele pe care le aveti pentru respectiva participare si de bugetul alocat. In functie de numarul de iesiri la culoar unii organizatori fac o diferentiere a tarifelor, astfel incat un stand cu un numar mai mare de iesiri la culoar este mai scump decat unul cu o singura iesire la culoar.

In functie de pozitionarea geografica standurile se impart si in:
a. Standuri in zone de maxim trafic.
b. Standuri in zone de trafic mediu.
c. Standuri in zone de trafic redus.

Fiti siguri ca nici un organizator nu va va spune ca unele standuri sunt in zone de trafic redus. Totusi acest lucru se poate observa cu ochiul liber.

Nu intotdeauna un stand intr-o zona de maxim trafic este oportun. Luati in calcul si eficienta. Daca obiectivele participarii si bugetul sunt ceva mai modeste si o pozitionare intr-o zona de trafic mediu sau redus poate fi foarte buna. De obicei tarifele pentru standurile din zonele cu trafic maxim sunt mai mari decat cele din zonele cu trafic mediu.

Datorita unor considerente de arhitectura a spatiului expozitional pot exista situatii in care diferentele intre zonele de trafic maxim, mediu si redus sa fie practic insignifiante. Totusi in ceea ce priveste evenimentele mari desfasurate in spatii expozitionale mari exista aceste diferente.

In functie de suprafata standurile expozitionale se impart in:
a. Standuri mici si foarte mici - intre 1 si 10 de metri patrati.
b. Standuri medii - intre 11 si 40 de metri patrati.
c. Standuri mari - intre 41 si 100 de metri patrati.
d. Standuri foarte mari - peste 100 de metri patrati.

Suprafata standurilor expozitionale este direct proportionala cu numarul de exponate (produse fizice si servicii tangibilizate), cu impactul pe care doreste un expozant sa il aiba si, bineinteles, cu bugetul pe care il are la dispozitie un expozant.

Avand in vedere faptul ca tarifele pentru chirii la targuri si expozitii (pe metrul patrat) sunt destul de ridicate este de preferat ca suprafata inchiriata sa fie exploatata la maxim. Existenta unor spatii goale, nefolosite reprezinta o irosire de resurse. Totusi incarcarea cu exponate si mobilier a suprafetelor expozitionale trebuie sa aiba o limita rezonabila. Sa nu uitam ca este vorba de o expunere intr-un cadru deosebit si nu de o expunere tip bazar.

In functie de modul de utilizare standurile expozitionale se impart in:
a. Standuri standard - standul economic realizat din structura metalica si panouri albe..
b. Stand modular - amenajat special pentru expozant, dar care este folosit la mai multe manifestari expozitionale.
c. Stand special - amenajat special pentru expozant cu folosire la o singura manifestare expozitionala.

Standul standard este cea mai economica solutie din punct de vedere financiar. In acelasi timp este solutia cu cel mai mic impact asupra publicului vizitator.

Standul modular folosit la mai multe targuri si expozitii este de preferat in cazul companiilor care au o identitate bine conturata si care in fiecare participare transmit ca mesaj central un mesaj strategic, identic la fiecare eveniment.

Standul special, amenajat pentru o manifestare expozitionala anume poate fi folosit atat de organizatii cu identitati bine conturate, cat si cu identitati mai putin definitivate, dar care doresc sa transmita un mesaj tactic in fiecare participare la targuri si expozitii.


Acest text reprezinta proprietatea intelectuala a autorului si este protejat prin dreptul de autor. Este interzisa orice reproducere integrala sau partiala a acestuia in absenta unui acord scris al proprietarului.

Tipuri de standuri expozitionale
Relatia cu constructorii de standuri
Functiile Standurilor Expozitionale
Furnizori de Standuri Expozitionale

Inscrie-ti firma in catelogul furnizorilor de standuri expozitionale.
Linkuri Publicitare






Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.