Standuri expozitionale

Targuri si Expozitii .ro - Standuri Expozitionale pentru Targuri si expozitii

Standuri expozitionale pentru targuri si expozitii

Prin divizia Easy EXPO, Randder iti ofera gama completa de sisteme portabile pentru expunere si prezentare. Extrem de practice si usor de instalat, structurile Easy EXPO pot fi folosite pentru sustinerea imaginii in cadrul expozitiilor, seminariilor, pentru programe de sampling sau pur si simplu pentru decorarea showroom-urilor. Vezi oferta completa

Incepand din 1996 pana astazi, Santos Exposisteme a actionat ca un Lider de piata si a pus constant în practica ideea de „Inovatie in Prezentare” in sistemele grafice mobile. Compania a mizat de la început pe produsele inovatoare cu care sa se diferentieze de masa concurentei prin calitate, rezistenta in exploatare si facilitati unice. Dezvoltand constant produse proprii si in colaborare cu partenerii europeni. Vezi oferta completa

Firma Graphart & Print este unic importator al sistemelor de expunere marca Penguin produse de compania Best Systems Austria. Un set de tije din fibra de carbon, o talpa pliabila si un print este tot ce aveti nevoie pentru a crea o imagine perfecta. Totul este inclus intr-o geanta de umar, din material textil, greutatea totala fiind sub 5 kg. Vezi oferta completa

LARIS PRODUCTIONS

Vezi oferta completa

Lider mondial in productia display-urilor portabile si a sistemelor expozitionale, cu o experienta de peste 28 ani in acest domeniu, Abex Displays este acum prezent in Romania prin partenerul sau exclusiv Super Print.Vezi oferta Completa

Total Media este partenerul pentru Romania al celor mai prestigiosi producatori europeni din domeniul sistemelor profesionale de prezentare si afisare: Mark Bric (Suedia) si Expodisplay (Elvetia). Toate produsele sunt de inalta clasa, cu impact publicitar puternic, cu caracteristici care le fac unice. Vezi oferta completa

Zece sfaturi pentru o colaborare de success a expozantilor cu firmele prestatoare de servicii expozitionale

Am preluat acest articol de pe site-ul Federatiei Internationale a prestatorilor de servicii pentru evenimente si expozitii www.ifesnet.com. Multumim domnului Voicu Sferdianu pentru sugestie.

1. Definiti-va obiectivele expozitiei si pregati material de informare detaliat. Cu cat informatia este mai clara si mai completa, cu atat designerii vor fi capabili sa adapteze conceptele standului nevoilor dumneavoastra.

2. Fiti siguri ca va planificati participarea la o expozitie in timp util. Planurile in graba implica de obicei costuri suplimentare si aceasta nu este prima solutie optima.

3. Selectati trei sau patru expozitii si companii furnizoare de servicii pentru evenimente si expozitii si alocati un timp de intre-vedere cu ei pentru informari cuprinzatoare pentru a va face cunoscute dorintele si asteptarile. Mai multe intre-vederi pot si o resursa de timp si de consum.

Companiile pot fi alese pe diferite criterii , ca de exemplu:
- Referinte
- Locatia geografica cat mai apropiata de companie sau de locul expozitiei
- Vizitele de afaceri
- Auto-prezentarea companiei printre diversele tipuri de media sau la expozitii si pe internet
- Informatiile din revistele specializate si diverse raporturi.
- Apartenenta la organizatii nationale sau internationale ale furnizorilor de servicii pentru expozitii si evenimente.
- Certificare DIN En ISO 9001 si 9002
- Observarea activitatii companiei la locul expozitiei


4. In timpul intalnirilor de informare, vorbiti cu detaliat asupra asteptarilor dvs., dar si despre valorile, identitatea si identitatea vizuala a companiei dvs. Bineinteles indicatiile tehnice cum ar fi marimea standului, regulile specifice pentru participarea la expozitie, exponatele prezentate, numarul reprezentatilor care vor fi la stand, bugetul de participare la expozitie si bugetul alocat construiri standului trebuie sa fie detaliat la fel de precis.

Luati in considerare ca o informare completa si corecta a furnizorilor va ajuta sa faceti economii de timp si bani la implementarea standului. Fiecare proiect implica bani. Specialistii isi aloca multe ore de munca la conceptul standului personalizat si au nevoie de spatiu de lucru echipat cu materiale calitative si scumpe.

Solicitati in cererea de servicii informatii clare referitoare la costurile cu proiectarea si realizarea ofertei de servicii. Schite gratis nu exista: costurile de proiectare ( schite) vor fi integrate in alta parte. Fiti revendicativ si cereti performante reale. O schita realizata fara atentia necesara nu se va afla printrr nevoile dvs.

Un sfat bun: companiile furnizoare de servicii pentru expozitii care factureaza fiecare concept va vor face sa platiti numai serviciile pe care le primiti. Companiile care nu solicita onorariul pentru propunerile facute, isi acopera costurile prin contractele pe care l-e deruleaza.

O propunere de proiect este un concept personalizat pentru participarea dumeavoastra la o expozitie. Sa nu il confundati cu propunerea de costuri previzionate pentru un stand simplu, care in general este realizat din materialul de baza. O astfel de propunere de stand este cu siguranta gratuita si fara nici o obligatie. Dar pentru proiecte mult mai elaborate, un concept de design al standului este imperativ inainte de propunerea propriuzisa.

5. Elaborati un sistem de evaluare obiectiv pentru a analiza performantele partenerilor dumneavoastra furnizori de servicii pentru expozitii. Colaborarea pentru construirea standurilor cu firmele care au cele mai mici preturi rareori duce la rezultate favorabile.

6. Sa va alegeti partenerul imediat dupa prezentarea facuta si informati toate companiile concurente despre deciza pe care ati luat-o. Deciziile amanate atrag dupa sine o planificare defectuasa.

7. Fiti in mod constant la curent cu proiectul si informati-va partenerii imediat despre orice schimbare care poate fi prevazuta. Schimbarile dupa construirea standului pot fi dificil de implementat si destul de rar ofera rezultate optime

8. Ajungeti la un acord cu persoana care se ocupa de proiectarea standului dumneavoastra asupra timpului de finalizare a standului, a termenului de predare si apupra returnarii standului dupa expozitie.

9. Intalniti-va cu partenerul dumneavoastra imediat dupa expozitie. Acesta este momentul pentru criticile constructive.

10. Preferati o colaborare pe termen lung cu o companie de proiectare standuri pentru expotzitii. Cu cat partenerul va cunoaste mai bine, cu atat mai bine, iar acestia vor putea lucra pentru dumneavoastra si costurile vor fi optimizate.


Tipuri de standuri expozitionale
Relatia cu constructorii de standuri
Functiile Standurilor Expozitionale
Furnizori de Standuri Expozitionale

Inscrie-ti firma in catelogul furnizorilor de standuri expozitionale.
Linkuri Publicitare






Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.