Standuri expozitionale

Targuri si Expozitii .ro - Standuri Expozitionale pentru Targuri si expozitii

Standuri expozitionale pentru targuri si expozitii

Prin divizia Easy EXPO, Randder iti ofera gama completa de sisteme portabile pentru expunere si prezentare. Extrem de practice si usor de instalat, structurile Easy EXPO pot fi folosite pentru sustinerea imaginii in cadrul expozitiilor, seminariilor, pentru programe de sampling sau pur si simplu pentru decorarea showroom-urilor. Vezi oferta completa

Incepand din 1996 pana astazi, Santos Exposisteme a actionat ca un Lider de piata si a pus constant în practica ideea de „Inovatie in Prezentare” in sistemele grafice mobile. Compania a mizat de la început pe produsele inovatoare cu care sa se diferentieze de masa concurentei prin calitate, rezistenta in exploatare si facilitati unice. Dezvoltand constant produse proprii si in colaborare cu partenerii europeni. Vezi oferta completa

Firma Graphart & Print este unic importator al sistemelor de expunere marca Penguin produse de compania Best Systems Austria. Un set de tije din fibra de carbon, o talpa pliabila si un print este tot ce aveti nevoie pentru a crea o imagine perfecta. Totul este inclus intr-o geanta de umar, din material textil, greutatea totala fiind sub 5 kg. Vezi oferta completa

LARIS PRODUCTIONS

Vezi oferta completa

Lider mondial in productia display-urilor portabile si a sistemelor expozitionale, cu o experienta de peste 28 ani in acest domeniu, Abex Displays este acum prezent in Romania prin partenerul sau exclusiv Super Print.Vezi oferta Completa

Total Media este partenerul pentru Romania al celor mai prestigiosi producatori europeni din domeniul sistemelor profesionale de prezentare si afisare: Mark Bric (Suedia) si Expodisplay (Elvetia). Toate produsele sunt de inalta clasa, cu impact publicitar puternic, cu caracteristici care le fac unice. Vezi oferta completa

Functiile Standurilor Expozitionale pentru Targuri si expozitii

In mod real nu putem concepe o expozitie (eveniment tradeshow) fara standuri expozitionale.

Suprafetele de expunere - spatiul expozitional oferit de organizatorul unui eveniment tradeshow este amenajat de expozant prin ceea ce se numeste generic stand expozitional.

Aceste suprafete au doua caracteristici de baza:
a. Suprafata lor
b. Pozitionarea lor geografica in interiorul spatiului de desfasurare a expozitiei.

Standurile expozitionale au ca principala functie asigurarea spatiului fizic de realizare a contactului dintre expozant si publicul vizitator.

Accesul la publicul vizitator este principalul sub-produs din produsul global manifestare expozitionala. In absenta acestui subprodus nu putem concepe existenta unui eveniment tradeshow.

O a doua functie a standurilor expozitionale o reprezinta captarea interesului publicului vizitator. Studii facute in SUA arata ca un vizitator obisnuit aloca in medie 5 secunde pentru vizualizarea unui stand. Acest interval de timp - 5 secunde - reprezinta perioada critica in care expozantul trebuie sa atraga atentia vizitatorului pentru ca acesta din urma sa aloce un buget de timp mai mare de 5 secunde pentru a intra in contact direct cu oferta organizatiei care expune. Prin oferta nu intelegem strict oferta de produse si servicii pusa spre vanzare pe piata, ci intelegem oferta globala a organizatiei expozant care pe langa bunurile si serviciile oferite spre vanzare include elementele de identitate ale organizatiei si ale produselor si serviciilor acesteia. In cazul targurilor de job-uri putem include si organizatia in ansamblul sau ca loc de manifestare profesionala.

Intervalul de timp de 5 secunde este unul foarte redus ceea ce inseamna ca in interiorul suprafetei expozitionale inchiriate de expozant trebuie sa existe elemente care sa trezeasca interesul vizitatorului chiar la primul contact. Acest prim contact este in proportie de aproximativ 95% unul vizual. Daca facem o comparatie cu publicitatea prin televiziune putem considera ca timpul de care beneficiaza un expozant pentru comunicarea mesajului sau este de sase ori mai redus decat in cazul unui spot TV. (un spot TV are o durata obisnuita de 30 de secunde). Primul obiectiv al amenajarii unui stand expozitional trebuie sa fie castigarea de timp suplimentar pentru comunicarea mesajului organizatiei expozant catre fiecare vizitator in parte.

Unul din aceste elemente care se gasesc in spatiul expozitional inchiriat este chiar standul expozitional. Prin stand expozitional intelegem elementele fizice care populeaza suprafata expozitionala, dar nu reprezinta in mod direct oferta de produse si servicii scoase spre vanzare in mod uzual de catre companie.

Pe langa atragerea atentiei standurile expozitionale trebuie sa indeplineasca o serie suplimentara de functii.

Standurile expozitionale trebuie sa asigure facilitatile fizice pentru expunerea produselor fizice si a serviciilor tangibilizate pe care expozantul doreste sa le prezinte in cadrul evenimentului.

Asigurarea facilitatilor fizice pentru realizarea interactiunii organizatiei expozant cu publicul vizitator este o alta functie a standurilor expozitionale. Aceasta interactiune se imparte in 3 categorii:
a. Interactiunea intre personalul de la stand si vizitatori.
b. Interactiunea intre exponate si vizitaori.
c. Interactiunea intre identitatea organizatiei si / sau a produselor si serviciilor acesteia si vizitatori.

Interactiunea intre personalul de la stand si vizitatori poate avea mai multe etape si se poate desfasura la mai multe niveluri de la simpla conversatie introductiva si oferirea de materiale promotionale generale pana la negocieri propriuzise si demonstratii personalizate de produs. Un stand expozitional trebuie, in mod normal, sa asigure facilitatile fizice necesare pentru buna desfasurare a acestei interactiuni la toate nivelurile si in toate etapele ei.

Interactiunea intre exponate si vizitatori poatea avea si ea diferite niveluri si etape in functie de importanta vizitatorilor respectivi pentru organizatia expozant. Aceasta interactiune poate porni de la simpla vizualizare sau incercare minimalista a produselor si serviciilor expuse pana la interactiunea completa intre persoana vizitator si exponate. Daca este sa luam exemplul automobilelor putem considera ca prima etapa de interactiune este vizionarea automobilelor, a doua etapa atingerea lor si chiar vizualizarea motorului etc. apoi urmeaza intrarea in habitaclul masinii si incercarea acesteia fara pornirea motorului, iar interactiunea maxima este realizarea unui drive-test.

Interactiunea intre identitatea organizatiei si expozanti are si ea mai multe niveluri la care se poate realiza, acestea fiind direct influentate de consistenta identitatii unei organizatii sau a unei oferte. Putem porni de la simpla expunere de logo al orgnaizatiei, folosirea culorilor organizatiei si putem ajunge pana la o codificare avansata a valorilor organizatiei expozant prin elemente grafice, materiale etc.

Standurile expozitionale contribuie la asigurarea memorabilitatii experientei vizitatorilor in relatia lor cu oferta expozantului. Un stand care impresioneaza din punct de vedere vizual poate asigura memorabilitatea. Un stand care asigura conditiile necesare interactiunii intre vizitatori si organizatia expozant contribuie indirect la asigurarea memorabilitatii.

Standurile expozitionale pot contribui la tangibilizarea serviciilor avand acelasi rol pe care il au facilitatile fizice in care asigura prestatia.

Standurile expozitionale contribuie la manifestarea identiatii unei organizatii sau a unei oferte (brandurilor) intr-un mediu special - evenimentul tradeshow.

Standurile expozitionale trebuie sa asigure facilitati fizice pentru depozitarea exponatelor, materialelor promotionale (tiparituri, obiecte promotionale etc.), obiectelor personale ale persoanlului de la stand. De asemenea ele trebuie sa includa utilitatile (apa, curent electric, gaz etc.) necesare pentru o desfasurare optima a actiunilor din interiorul sau.


Acest text reprezinta proprietatea intelectuala a autorului si este protejat prin dreptul de autor. Este interzisa orice reproducere integrala sau partiala a acestuia in absenta unui acord scris al proprietarului.

Tipuri de standuri expozitionale
Relatia cu constructorii de standuri
Functiile Standurilor Expozitionale
Furnizori de Standuri Expozitionale

Inscrie-ti firma in catelogul furnizorilor de standuri expozitionale.
Linkuri Publicitare






Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.