Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Gandesc PICANT - Blogul PICANT
Organizator de targuri si expozitii Expo 24
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Training de marketing si comunicare
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV
Training de marketing si comunicare
Promo Links
Organizatori de targuri si expozitii
Standuri Expozitionale
Training de marketing prin targuri si expozitii
Nicolae Naumof - Ionescu, Specialist in Tradeshow Marketing
Marketing - Cursuri si training de marketing si comunicare
Comert Electronic
Inchiriere Personal
Centrale Termice / Centrala Termica
Laborator Foto, print digital
Ganduri PICANTe
Training de Branding si Comunicare de Marketing
Training de Vanzari Sales PLUS
Training de Organizatori de evenimente de afaceri
Curs de SEO, Usability si e-marketing
Hartie de copiator
Traininguri si consultanta de marketing si comunicare
Marketing Intro Training de bazele Marketingului

Resurse pentru Participari eficiente la Targuri si Expozitii

Demontarea miturilor despre participari la targuri si expozitii
Mitul 2. Oricare dintre angajatii nostrii poate fii personal de stand

În traducere: "Cine are nevoie de training pentru personalul de la stand? Noi ne descurcam la vânzari." De multe ori însa, aceste presupuneri sunt eronate.

Multe dintre companiile românesti care participa la târguri si expozitii în fiecare an cad victime acestui mit. Si aceasta pentru ca multe dintre ele nu îsi pregatesc personalul de la stand sa lucreze în acest mediu unic de vânzare. Aceste companii se multumesc cu acoperirea necesarului de personal pentru durata evenimentului pe schimburi de 4 ore. Aceasta formula garanteaza obtinerea unor rezultate aproape de zero, dar este usor de evitat. Citeste articolul integral

Training de Organizare de Evenimente
Criterii pe care este bine sa le luati in calcul in alegerea Targului sau Expozitiei la care veti participa.

De obieci sunt folosite ca si criterii de alegerea a manifestarii expozitionale la care se va participa: Profilul evenimentului, numarul de editii desfasurate pana in acel moment, numarul de vizitatori la editiile precedente, organizatorul evenimentului etc.

Personal consider ca aceste criterii (mai putin profilul evenimentului) au o importanta scazuta in raport cu o serie de criterii care de multe ori nu sunt luate in calcul.

1. Spatiul in care va avea loc targul sau expozitia

Un criteriu foarte important de selectie este locatia de desfasurare a evenimentului. In Bucuresti numarul de spatii expozitionale propice desfasurarii de manifestari expozitionale este redus. Avem complexul Romexpo care are defectele sale, dar care ramane cel mai bun din Bucuresti. Apoi mai este Sala Palatului care din punct de vedere al geometriei spatiului nu ofera cele mai bune conditii de modulare a standurilor. Citeste articolul integral

Standul expozitional. Acesta nu este momentul potrivit pentru a fi timizi!

În Bucuresti se organizeaza aproximativ 80 de expozitii anual care atrag în jur de 10.000 de expozanti si aproximativ 250.000 de vizitatori. Aceasta înseamna ca o expozitie cuprinde în jur de 200 de expozanti si atrage, în medie, 5.000 de vizitatori.

Puneti-va în locul lor. Aveti o durata de timp limitata pentru a vizita o expozitie. Un vizitator petrece, în medie, 3,5 ore pentru aceasta vizita. Citeste articolul integral

Nume de Targuri si Expozitii

Daca acceptam faptul ca targurile si expozitiile sunt produse ca oricare altele, ele trebuie sa aiba si un nume distinctiv.
Targurile si expozitiile au nume dintre cele mai diverse. Sa vedem o analiza a tipologiei numelor de targuri si expozitii facuta in urma analizei denumirilor folosite in Romania..

Am impartit numele de targuri si expozitii in trei categorii mari: Citeste articolul integral

Standuri, Forme, Curbe

Nu trece o saptamana, uneori nici chiar o zi fara ca un fapt de publicitate sa ne invadeze sfera privata. De fapt nu se mai invadeaza nimic pentru ca e deja de-a casei…

Toate mass-mediile si-l insusesc, il comenteaza si il critica la fel ca pe o opera cinematografica sau literara; Publicitarii incearca sa raspunda celor mai profunde dorinte de uitare, de metamorfoza, de contemplatie ale consumatorlui astfel ca mesajele publicitare au devenit din ce in ce mai precis orientate inspre publicul tinta. Iar noi ne hranim zilnic cu deliciile acestui drog compus din imagini, cuvinte si sunete pentru ca acestea ne reprezinta…. Citeste articolul integral

Training de Organizare de Evenimente
Cinci pasi pentru a creea un plan de marketing coeziv

Va simtiti vrodata atrasi in 20 de directii atunci cand trebuie sa faceti planul de batalie pentru urmatoarea participare la o expozitie? Fiecare departament al companiei are propria idee referitoare la cum ar trebui sa arate standul expozitional si acesta ajunge sa arate ca un supermarket de produse si idei.

In acest articol vom incerca sa va oferim cateva idei referitoare la modul in care puteti impaca ideile tuturor managerilor de produse avand la dispozitie un singul stand expozitional. Mesajele confuze referitoare la produse diferite pe care compania dvs. le comercializeza creeaza confuzie si reduc impactul participarii. Citeste articolul integral

Manifestarea la nivel Vizual a Brandului in Targuri si Expozitii

Manifestarea unui brand in evenimentele Tradeshow Depaseste cu mult nivelul vizual. Totusi acesta este cel mai accesibil atat expozantilor cat si vizitatorilor.

Reguli de baza privind valorificarea la nivel vizual a brandului:

1. Logo-ul organizatie trebuie sa fie vizibil, foarte vizibil.
Logo-ul organizatiei expozant trebuie sa fie usor de vazut de catre vizitatori. Vizibilitatea logo-ului va permite individualizarea, la un anumit nivel, a standului. Prin expunerea vizibila a logo-ului vizitatorii vor putea identifica standul organizatiei respective.
Citeste articolul integral

<<< Pagina precedenta
Training de Organizare de Evenimente
Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Curs de Tradeshow MarketingTraininguri de marketing si comunicare
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.