Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV

Resurse pentru Participari eficiente la Targuri si Expozitii

Participarea prin intermediari la Targuri si Expozitii

Nu intotdeauna o companie poate participa la targurile fata de care prezinta interes. Motivele care duc la aceasta situatie sunt costurile generate de participare, volumul de timp consumat pentru pregatirea si implementarea participarii, blocarea unor oameni din companie etc.

Targurile si expozitiile in cauza sunt cele care au caracter local sau regional. Citeste articolul integral

Dificultati in Expunerea Ofertei la Targuri si Expozitii

Sunt oferte care foarte greu pot fi expuse in cadrul targurilor si expozitiilor. Echipamentele de mari dimensiuni, serviciile care au o componenta fizica redusa, produse de dimensiuni foarte mici si proprietatile imobiliare sunt doar cateva dintre aceste oferte in expunerea carora se intampina dificultati.

Totusi exista unele solutii la aceste probleme. Ca de obicei aceste solutii nu sunt universal valabile, dar macar in anumite cazuri ele pot rezolva problema. Citeste articolul integral

Tehnologia de Comunicare in Targuri si Expozitii
In urma cu 20 de ani citeam ziarul "Scanteia", copiii erau soimi ai patriei sau pionieri, iar o banda de magnetofon si un magnetofon sovietic (cel care putea sa cada de pe sifonier si sa continue sa functioneze) faceau deliciul unei petreceri. In urma cu 20 de ani se astepta 4 ani pentru o linie de telefon fix, computerul era un fel de nava cosmica, iar faxul reprezenta supremul comunicarii la distanta.

Din fericire s-a mai schimbat ceva in ultimii 20 de ani, iar acum daca doresti un telefon il ai in 20 de minute (mobil), Internetul a revolutionat societatea, in loc de scrisori si biletele de dragoste trimitem sms-uri sau e-mailuri, in loc de o felicitare trimitem un mms sau facem un link catre albumul foto on-line, iar in loc de a sta la o vorba in parc ne impartasim impresiile prin messenger sau pe bloguri Citeste articolul integral

Vizitatorii la Targuri si Expozitii

Orice organizator si orice expozant doreste cat mai multi vizitatori la targul pe care il organizeaza, respectiv la care participa. Este firesc. Dar cine sunt vizitatorii de targuri si expozitii?

Exista o clasificare a vizitatorilor la targuri si expozitii care spune ca se impart in urmatoarele categorii: expozantii, vizitatorii avizati, vizitatorii neavizati, presa si bineinteles altii. Diferenta majora intre vizitatorii neavizati si "altii" este ca cei din prima categorie prezinta un interes, mai redus decat cei avizati, fata de oferta expozantilor si tematica targului sau expozitiei. Citeste articolul integral

Sase greseli de tradeshow marketng si cum pot fii ele evitate

Daca compania dvs. foloseste participarea la târguri si expozitii pentru a se promova, luati în considerarea strategiile expuse mai jos pentru a obtine rezultate mai bune cu costuri mai mici.

Greseala 1: A nu avea un scop si un plan clar formulate pentru fiecare expozitie
O astfel de abordare este evident gresita si cu toate astea, multe companii se afla într-un impas din punctul de vedere al participarii la expozitii. Acestea paticipa la o anumita expozitie în mod traditional si continua sa participe chiar daca expozitia si-a schimbat obiectivele, si-a redefinit publicul tinta sau se lupta cu un competitor nou pe piata.
Citeste articolul integral

Paradoxul marimii in Targuri si Expozitii

Pana acum am fost invatati sa "Think BIG". Ce ar fi sa uramam exemplul celor de Volkswagen (VW) cand au lansat modelul Beatlle (broscuta) in SUA si sa "Think SMALL"

Thik small nu inseamna sa avem ambitii mici sau sa ne multumim cu putin. Inseamna sa avem un focus foarte restrans. Cele mai multe targuri si expozitii se extind si vor sa fie cat mai mari. Sa luam spre exemplu Targul National de Turism care a ocupat intregul pavilion central al complexului Romexpo. Anul trecut au fost aproape 300 de expozanti. Citeste articolul integral

4 S care domina piata de targuri si expozitii

Mixul de marketing are 4 P dupa unii autori, dupa altii are 5 sau 7 P. Care varianta este corecta nu are nici o importanta. In targuri si expozitii avem 4 S care domina aceasta piata. Nu este vorba de nici un fel de mix de marketing, ci de tendinte si stari de fapt ale acestei piete.
Primul S este dat de specializare. Specializarea manifestarilor expozitionale. Tendinta domnianta la nivelul Romaniei si la nivel mondial este de a crea evenimente cat mai specializate posibil. De exemplu avem un targ privat de vile si nu avem un targ de imobiliare. Avem o expozitie dedicata Citeste articolul integral

10 Previziuni despre evolutia domeniului expozitional din Romania intre 2006 - 2008

In ultimii doi ani s-au petrecut multe schimbari in piata de targuri si expozitii de la noi din tara, iar lucrurile nu se vor opri aici. Odata cu integrarea in UE vom asista la o serie de schimbari majore in tot ce inseamna economia romaneasca. Si cum targurile si expozitiile sunt oglinda economiei si aici se vor schimba multe. Previziunea 1. - Targurile vor castiga teren in mixul de marketing. Importanta participarii la targuri si expozitii in mixul de marketing va creste. Tot mai multe companii, mai ales din piata de B2B vor acorda mai multa atentie participarii la targuri si expozitii. Citeste articolul integral

Demontarea miturilor despre participari la targuri si expozitii Mitul 1: "Participarea la expozitii este o pierdere de timp si bani"

Acest mit se mai poate traduce: "nu obtinem nici o valoare prin participarea la aceste expozitii, dar concurenta nu ne permite sa nu participam". Desi, programul de lucru este din ce în ce mai încarcat, din ce în ce mai multe companii îsi trimit reprezentanti (de cele mai multe ori persoane cu putere de decizie în companie) sa viziteze expozitii.

În urma unei cercetari desfasurate de Centrul de Cercetare în cadrul Expozitiilor (SUA), rezultatele arata ca 91% dintre decidenti declara ca expozitiile sunt o sursa "foarte utila" pentru obtinerea de informatii. Expozitiile au fost clasate pe primul loc în clasamentul Citeste articolul integral

Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Actualitatea in Targuri si ExpozitiiObiecte Promotionale si Tiparituri
Curs de Tradeshow MarketingInchiriere de Personal
Traininguri de marketing si comunicareCazare pentru Targuri si Expozitii
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.